امروز جمعه 07 اردیبهشت 1403 http://konool.cloob24.com
0

هدف از این پاک کردن، اکسیژن رسانی به ریه ها و کبد است.برای اشخاصی که سیگار مصرف می کنند ونایژه هایشان بیمار است.

موارد لازم برای شروع این شستشو به شرح زیر می باشد:

آلو خشک(بخارا)

این خشکبار از نظر پتاسیم غنی بوده و در نتیجه برای کسانی که فشار خون بالا دارند، بسیار مناسب است. به علاوه، در آلو بخارا مقدار زیادی نیاسین، ویتامین آ و ویتامین ب6 وجود دارد. همچنین در آلو بخارا، یک ماده شیمیایی به نام هیدروکسی فنیلی ساتین hydroxphenylisatin وجود دارد که موجب تحریک عضلات نرم روده بزرگ و کارایی بیشتر آنها شده و در نتیجه، شستشوی ریه و کبد بسیار مفید می باشد.

*Epsom Salt نمک سولفات دو ممیزی

*چوب دارچین

*زردچوبه

* عسل

این شستشو در 2 روز متوالی انجام می شود.

برای هر روز نیم کیلو آلو + 4 تا 5 لیوان آب در ظرفی پیرکس(حتماً، ظرف شیشه ای باشد)میریزیم جوشانده و دم می کنیم. چوب دارچین را در همین آب در حال جوش ریخته زمانیکه رنگ آب و آلو کاملاً، عوض شد (آلو رنگ چوب دارچین می گیرد و پف می کند)از روی حرارت برداشته بعد از کمی خنک شدن آب و آلو را از هم جدا می کنیم.

سپس آلوها را له کرده و در صافی میریزیم و با قاشق چوبی صاف می کنیم تا تمام گوشت آلو از صافی بیرون آید. سپس آلوی صاف شده را داخل همان آب آلو ریخته و صبر می کنیم تا خنک شود (از حرارت بیافتد)تا حدی که اگر انگشت را وارد مایع کنیم انگشت نسوزد. سپس داخل آن یک قاشق غذاخوری زردچوبه ویک و نیم قاشق غذا خوری Epsom Salt نمک سولفات دو ممیزی ریخته و ظرف پیرکس را در یخچال می گذاریم.

بین ساعت 3 تا 7 صبح (am)وقت داریم تا 2 تا 3 لیوان از معجون را به روش زیر بنوشیم:ظرف را از یخچال خارج کرده ویک سوم لیوان را از آب گرم پر می کنیم و بقیه لیوان را معجون میریزیم سپس 1 قاشق مربا خوری عسل اضافه کرده با قاشق هم زده و میخوریم(برای هر یک لیوان این روش را انجام میدهیم)

برای صبحانه، یک عددسیب زمینی، یا یک سفیده تخم مرغ+ یک عدد هویج+ سه عدد لوبیا سبز+ سه گل کلم بروکلی بخار پز و یک قاشق چایخوری پودر دارچین شده مخلوط و استفاده می کنیم.

نکته: در این دو روز به هیچ عنوان برای صبحانه از چربی ها، لبنیات، مربا و غذا استفاده نمی کنیم. بین ساعت 3 تا 7 عصر(pm)دو لیوان باقیمانده را میخوریم تمام این 5 لیوان معجون باید بین این ساعت تقسیم کرد و آرام آرام میل شود تا یکدفعه دفع نشود. این معجون را هر 6 ماه،فقط دو روز مصرف کنید تا تاثیر فوق العاده ان را در شستشوی ریه و کبد تان احساس کنید.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه