امروز جمعه 31 فروردین 1403 http://konool.cloob24.com
0
سردرد یکی از مشکلاتی است که می تواند شما را از کار و زندگی تان بیاندازد. درمان سردرد با مصرف قرص های شیمیایی برای مدت زمان طولانی مشکلاتی دارد. به همین علت با ما همراه شوید و سردردتان را با این نوشیدنی خانگی درمان کنید.

درمان سردرد با نوشیدنی خانگی

سردرد را می توان یکی از بدترین دردها دانست. در موارد شدید باز نگه‌داشتن چشم‌ها و انجام دادن کارهای روزمره نیز دشوار می‌شود. سردرد می‌تواند ناشی از دلایل مختلف باشد و گاهی هم علت مشخصی ندارد. سردرد می‌تواند علایمی از سرماخوردگی، آنفلوآنزا، سینوزیت، خستگی، تغذیه نامناسب، استرس، صرف زمان بیش‌ازحد مقابل رایانه، افسردگی، افزایش فشارخون و.باشد. در این مطلب آبمیوه ای را برای درمان سردرد به شما معرفی می کنیم.

 

مواد لازم برای نوشیدنی خانگی برای درمان سردرد

آب‌ لیمو: نصف پیمانه 
عسل: یک قاشق غذاخوری 
استوخودوس: 2 قطره روغن 
 
در صورتی‌ که سردرد شما علت خاص یا عمده ای ندارد، این معجون به‌طور مؤثر سردرد را از بین می‌برد. این معجون سرشار از ویتامین C و آنتی اکسیدان است که وارد جریان خون می‌شود و التهاب رگ‌ها در قسمت سر را کاهش می‌دهد در نتیجه به‌طور چشمگیری از درد کاسته می‌شود.

علاوه بر آن این معجون ضد اسپاسم نیز هست و به‌طور مؤثر سردردهای مربوط به سرماخوردگی و استرس را از بین می‌برد. کافی است تمامی مواد را با هم مخلوط‌ کنید و هر بار که دچار سردرد شدید، آن را ولرم میل کنید.

 گردآوری: گروه سبک زندگی سیمرغ

Seemorgh.com/lifestyle
منبع: khorasannews.com

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه